BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 29 December 2011

sweet memory

 'aku dah xsabar la nak habis skolah. naik meluat aku tengok muka2 cikgu. 'asyik2 kena pakai baju sek0lah kan bosan tuh bila lah aku nak study kat k0lej boleh pakai baju ape pun.' ayat tuh hari2 kita sebut sewaktu zaman persekolahan. macam2 benda kita merungut bila sekat sekolah ada je yang tak kena. tapi bila dah sambung belajar seriously terasa rindu dekat sek0lah teramat sangat. bila terkenang balik banyak sweet memory yang kami dah lalui bila teringat balik rasa nak tergelak pun ada haha

 ini semua classmate yang paling aku sayang. macam2 benda yang dah kami lalui, suka, duka, menangis, gelak tawa and other else. kami anggap dah macam one family! main lari kejar2, sambut birthday setiap bulan, plan itu plan ini macam2 keja kami buad sumpah aku terlalu rindu semua kenangan niy. 




bila time math ' aku nk jawab!, ish kau niy kalut la dah la salah !, tengok aku buad jugak betul'. berebut2 nk jawab and masing2 nak berlumba. 


bila time english pulak 'weh cepat lah keluar nnt teacher datang xjadik nak fly ! , sanggup buad kerja amal dari mas0k kelas bi, bila terpaksa mas0k kami buat2 tidur and macam2 haha.






ada banyak lagi kenangan memang tak larat lah nak cerita satu persatu tapi memang lawak. hope all thiss memory will fresh in my mind :) i love smk ttdi jaya and i love 5 ehsan. :)

0 comments: