BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 20 December 2011

new style :)

1) selama ni aku asyik pakai style yang sama je sampai naik bosan aku tengok. jadi, bila da cuti semester ni dah la tak ada ape nak buat and member pulak ada bagi link tutorial shawl kan tunggu apa lagi :) projek pun start la bila dah boring2 ni kan haha.


2)barang yang diperlukan sebelum nak mula misi ni ialah camera of course ! (kalau tak ada camera siasia la ape yang aku buat haha ), shawl and the others, and bajubaju lama tapi try pakai style lain(yang ni sampingan je) and kalau rajin make up skali kena ada hahha(xreti make up pun sebenarnya haha) then kasut baru beli wah ! (emm yang tu pun nak cerita)


3) tutup pintu and kunci dulu sebelum nak mula tuh takut ada monster-monster(adikadik aku) yang menyemak nak kacau aku. bukan apa takut plan rosak hahaha and takut kantoi dengan mama coz aku g belasah semua barang make up dye haha


4)bila buat pnye buat terasa plak nak snap picture time  tengah makeup so, panggil adik and komplot dengan dia sekali lah buat benda ni muahahaha(ketawa jahat heh =.=')  memang bersepah jugak la bilik tuh kan punya dok menyelongkar segala baju yang tak pernah pakai hahaha tp memang puas bila dah buat benda tuh.


5) jeng, jeng, jeng... tadaaa ! akhirnya bila dah siap time to photoshoot ! macammacam style aku buat. pose ayu lah, pose orang gila lah, segala jenis post aku buat haha then simpan picture tuh untuk buat kenangan masa tua and tunjuk kat anakanak aku macam mana mak dia time mudamuda dulu hohohohoho ! (gatal la pulak aku ni belaja pun xhabis lagii ish2)


6) okay inilah hasil nya selepas aku mencuba segala benda and macammacam style aku buat --->

picture ni time aku tengah
pekatkan eye shadow kt mata
jangan ambil gambar saya !
saya bukan artis yang awak sngka
(perasan gila budak niyh -,-' )

style niy aku tengok dari link
mmber aku bagi
main bedal je niy  tak sangka jadi
haha
opss ! ter "over" la pulak haha
tp aku nmpk gem0k yes ! :D

eee posing ayu lah kau niy zaty
meluat jugak tengok gambar niy haha
style ape tah aku pakai niy
main bedal je :D










4 comments:

atiqah ghaffar said...

following you :)

zaty lala :) said...

haha thnx atiqah ghaffar :)

Anonymous said...

waaa cantek blog anda

zaty lala :) said...

trimas syamsul annuar biasa2 je :D