BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 15 December 2011

Secret of happiness :)

1. Perhubungan yang baik
>> hidup akan berasa lebih tenang jika hubungan antara "members2",si dia dan family tersayang. walaupun busy mana you guys cuba cari masa yang terluang untunk luangkan waktu bersama 0rang tersayang :)


2. berfikiran positif
>>  pandanglah sesuatu problem dari sudut yang positif because life is full of colourful :) don't always give up if you guys belum berusaha bersungguh-sungguh to solve it 0kay :)


3.stay away from stress
>> if you have a problem, luahkan segala problem you guys kepada member2 yang boleh dipercayai, don't keep in your heart silap2 hari bulan mengamuk tak tentu pasal kan da susah right?  try to solve it okay :)


4. kena banyak bersyukur
>> elakkan diri daripada sikap mengeluh, menangis ataupun menyesali kekurangan diri. every person is not perfect. tak ada gunanya you guys membuang energy untuk sesuatu yang you guys yang tidak you all miliki. setiap orang memiliki kekurangan dan kelebihan masing-masing so most important is just be yourself okay :)


5. peduli biar bertempat
>> sudah menjadi kewajipan jika you guys ada kengkawan dalam kesusahan ringankan tulang untuk membantu. ada beberapa hal yang perlu you guys hentikan sikap peduli itu seperti mengumpat. itu baru di panggil seorang kawan yang sejati :)


6. hargai apa yang ada
>> alangkah indahnya kalau ada boy kan? that always in your mind bila tengok member2 tengah gayut n bergelak ketawa bersama boy mereka kan?pernahkah you guys terfikir single is more better then couple when study? yelah bila bergaduh satu benda pun tak boleh buat kan?menghargai apa yang kita miliki akan membuatkan kita jauh lebih bahagia daripada orang lain yang memiliki segalanya. so just think about it :)


7.say yes & smile ! 
>> jangan cepat berfikiran negative terhadap pemberian senyuman kerana kita pasti akan turut merasa kebahagiaannya. so, sentiasalah memaniskan muka you guys dengan melemparkan yang paling ikhlas. lagipun orang tua-tua ada kata kalau kita rajin senyum muka akan awet muda. so apa salahnya kita senyum kat orang right? :D


3 comments:

noraliza azizan said...

wauuuuu.... ^__^

Anonymous said...

yang no 6 x nampak

zaty lala :) said...

sorry la hehe :)