BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 22 December 2011

the happy go lucky to being single ! :D

single memegang status tersebut bukan  mimpi buruk paling menakutkan buat you guys tau. mungkin selama ini you guys tidak terfikir bahawa menjadi single itu sebenarnya lebih bertuah! tak percaya? nak bukti? check this out ! :D 




☺ bebas bersama kengkawan



> jika ramai kengkawan yang merungut atau mengeluh gara-gara jarang dapat berkumpul lagi sejak you guys ada bf ni, nampaknya ada yang tidak kena dengan hubungan cinta you guys. ingat ye, kengkawan atau atau bf adalah orang terdekat yang setiap saat membantu you guys. so, you guys yang tidak mempunyai bf atau masih single you guys niy bebes untuk berjumpa dengan kengkawan atau bf tanpa ada penghalang.





new relationship? tak ada masalah ! :D


> menjadi single tidak bermakna you guys sendirian atau kesepian. you guys sebenarnya mempunyai banyak waktu untuk bertemu dengan orang2 baru, kengkawan baru tanpa dicemburui oleh sesiapa pun.



☺lebih sihat hidup single >.<

> kalau ada bf dah pasti selalu nak ber'dating'tak pun bergayut telefon atau berbalas-balas SMS, BBM, FB, twitter sehingga lewat malam. semua tu tidak akan terjadi sekiranya you guys single. you guys juga boleh tidur cepat dan hasilnya you guys menjadi lebih sihat dan tidak akan tersengguk2 di dalam class kerana menahan mengantuk.



single itu lebih jimat $.$

> jika you guys berjalan2, menonton wayang ataupun bercuti kemana2, tidak perlu menyiapkan bajet untuk dua orang. memanglah ada ketikanya si dia akan membayarnya, tetapi ada masanya juga you guys yang harus membayar untuk diri sendiri juga kan? sekiranya bf you guys memang jenis kedekut dan agak berkira, memang lah you guys yang akan hancur dan jadi single. lebih bagus, kerana you guys perlu membayar untuk seorang sahaja iaitu diri sendiri.



☺boleh berkawan dengan sesiapa 

> berstatus single atau masih solo, you guys boleh mengatur temu janji dengan sesiapa sahaja. dengan keizinan keluarga, you guys boleh keluar menonton wayang dengan kengkawan boyz you guys tanpa ada yang melarang betul x?


tak ada 'polis pencen' !

> 'kat mana niy?' , 'dengan sape?'. 'buat apa kat situ?', nak tak nak terpaksa lah bagitahu segala benda yang you guys buat kepada si dia. tapi kalau you guys single, you all bebas melakukan apa sahaja yang anda sukai kan?( yang berfaedah jela jangan sampai merosakkan diri sendiri pulak)

jadi kepada yang masih solo tuh.. relax lah 0kay? nikmatilah hidup sebagai single sepuas-puasnya dan terus bersemangat! chaiyok ! ^_^